A DAY TO REMEMBER

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 25, 2011

ALHAMDULILLAH..sebenrnya x nk pon buka bolg baru sbb dh ada blog lam..just nk update je..tp ade problem la plak dgn blog lama tu..lupa pword la ape la..tu la..degree je it..tp buta it..hehe..


Dh lama x da n-try baru..x da pae pon nk cite..cuma yg best skrg..x sabar nk tgok tihah jd kak long..hehe..tp riso jgk tkut dia x leh nk accept adik2 dia..biasala..dia dh dimanja2 n dibelai2 oleh papa n mamanya..manja bkn main..


alhamdulillah..ni dh nk masuk minggu ke 20 si chomel2 di dalam perut mama ni..dh pndai dh kick2 lembut2..masing2 ada position yg tersendiri..pe2 pon, syukur sgt..si kembar ni x byk karenah sgt..thnks syg..sgt memahami mama yg sgt sibuk melayan kak long tihah ...


Sbnrnya, mcm miricle je bila fikirkan si genit2 di dalam ni..tak tau nk cakap cne..ALLAH tu terlalu memahami..x tau nk ckpa cne lg..dulu time arwah abg pergi..aku sedih..tp ALLAH gntikan mohd Arif Zikri pada fmily..pas tu 6 bln pas abg x da..ayah pula pergi utk selamanya..Ya ALLAH..Dia ambil smua yg aku syg..aku terus berdoa...ALLAH...gantikan yg baru...kbetulan time tu aku dh mula stop merancang...last2 ALLAHUAKBAR..aku pregnant lg...1st scan doc ckp mcm twin..but doc x cmfirm lg...pe2 pon happy sgt..papa lg la..dh pnggil kakak..hehe..next check up..SUBHANALLAH...tahniah..fatihah akan dpt 2 adik..tak sedar pon air mataku dh kt pipi...ya ALLAH..aku terlalu bersyukur pd mu..aku minta 1..Kau bg 2..inilah anugerah ALLAH yg x terhingga ku rasa..TERIMA KASIH YA ALLAH...hambam mu sujud syukur pada mu...smoga smuanya selamat..

No comments: